Bulutsuz Yağmur

Posted by JANTİ | Posted in , , , , , , , , | Posted on 03:26

"Nasılsın?" sorusuna "Bilmem iyiyim galiba.Ya da değilim.Ne iyi ne kötüyüm aslında, belkide bi iyi bi kötüyüm.Bilmiyorum"diye saçma cevaplar verdiğim,ruh halimi anlamakta güçlük çektiğim bi gündü bugün.Açıkçası sabah uyanmak bilmeyişim ve havanın son günlere nazaran oldukça kapalı oluşundan pekte iyi bi gün geçirmeyeceğimi anlamıştım.Anlamıştım anlamasına ama anlamazlıktan geliyordum.

Öğleden sonra havayla birlikte bende açılır,kendime gelir oldum.Yine de bunun geçici olduğunun farkındaydım.Güne inanılmaz kötü bi ruh haliyle başlamıştım çünkü ve öyle günlerde o günün iyi geçmesi  %1,6842 bile değildi benim için.

Eve kazasız belasız,sapa sağlam ama yorgun argın,bitik bi halde gelebilmiştim.Ancak akşam ki 2 olay kötü başlayan günümü melankolik bi halde bitirmeme neden oldu.

1.Hayranlıkla ve gıptayla takip ettiğim HBBA'nın biraz hüzünlü yazısıydı. İlk başta pek bi etkisi olmasa da ilerleyen saatlerde beni baya bi uzaklara sevk etti,o hayalden o hayallere daldırdı.

2.Bu yazının üzerine pek sevdiğim çok zarif ve naif bi arkadaşımla yaptığım bi muhabbet Küçük Emrahvari günün tuzu biberi oldu.Zira aşktan,daimi aşkımdan söz ediyordu.Ne kadar eskisi kadar umursamasam,siklemesemde insan bi vakitten sonra kendini tutamıyor be moruk.

Olasılıksız,imkansız ve umutsuz bi aşk, nolursa olsun insanı derinden etkiliyor ki etkilememesi namümkün.

1.ve 2. olayları harmanlayacak olursak ortaya şöyle bi sonuç çıkıyor -ki ben bu sonucu uzun zaman önce çıkarmıştım ve planlarımı yapmıştım zaten: TERK-İ DİYAR

Evet çok vakit  önce kafaya koymuştum,gideceğim buralardan.Nereye sorusuna kesin bir yanıt bulamasam da henüz "Sevgi Ülkesi" ya da "Hayallerimin Başkenti"diye sıfatlandırıyorum o meçhul diyarı.Acı-tatlı,iyi-kötü anılarımı,geçmişimi,sevdiklerimi ve beni bırakıp ardıma bile bakmadan gideceğim.Bazen gitmek gerekiyor hatta kaçmak.Bizimkisi de o hesap işte.


Biraz hüzünlü bi yazı oldu farkındayım ama bugüne de anca böyle bi yazı giderdi.Bu yazıya da anca bu şarkı giderdi:


Ayna - Ada Vapuru

*HBBA'ya ve okunası yazısına teşekkürler...

 http://fizy.com/#s/1ai0eo

Comments (0)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...