3 Vakte

Posted by JANTİ | Posted on 20:07




Gel tanışalım önce,kendimi anlatayım sana
Benim bedenim kiralık,aklım 4 kitaptan alıntı
Hayatım yalan,mutluluklarım sahte,umutlarım çalıntı
Neyin var dersen
Bi hayallerim var senin büyüttüğün,
3 vakte filizlenecek
Bir de bunca yalan arasında benliğini korumuş gerçek bi aşkım...
Öyle bir aşk ki bu,anlatılmaz..
Bir aşkım var;gerçek,orjinal,yegane bir o kadar da hüzünlü
Belki boşuna,platonik,sonu belli ama olsun ben alışkınım
En azından Celal iLe Bahriye'nin,Ayşe ile Mustafa'nın onun bunu aşkı gibi sahte değil
Bilirsin ,her aşık kalbine eker tohumunu aşkının
Gözyaşları suyu olur,gübresi şiirleri
Nasıl büyütürsen artık...
Benimki çok vakit önce dayanamadı bunca acıya soldu gitti
Çok zaman geçti,şimdi anlıyorum
Önceleri ne de değerliymiş zaman meğer
Önceleri bir ben vardım küçük,saf,şıpsevdi,iyimser
Önceleri mutlu günLerim vardı şimdi yıllara değer
Birgün olur ya özLemini çektiğim güzel günLer bulursa beni eğer
Biliyorum ki anca seninle açar o yediverenler...

                                                                                Jean aLi

Comments (0)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...