Call Of Duty Modern Warfare 2 Üzerine...

Posted by JANTİ | Posted in , , , , | Posted on 01:09



Merhaba arkadaşlar.İlk oyun anlatımında size Call of Duty Modern Warfare 2’yi anlatacağım.Her oyun severin bildiğini düşündüğüm Call of Duty serisinin bu en son çıkan oyunun diğer oyunlar gibi müthiş olduğunu belirtmekte fayda var.Zaten oyun ilk piyasaya çıktığında daha ilk günden satış rekorlarının altını üstüne getirmişti.Ama tabii ki de artı yönleri olduğu kadarda eksi yönleride var.Her neyse biz şimdi oyunumuzun anlatımına başlayalım…



OYUNA GİRİŞ



Oyuna ilk girdiğimizde her zamankinden farklı bir şey olmuyor:).Yine aynı bildiğimiz antrenman alanı.(Belirtmeden duramayacağım.Oyunun benim ki gibi bir ekran kartında çalıştırması(Nvidia geforce 128/256mb)beni oldukça şaşırttı.Oyun boyunca patlamalar vs. dışında neredeyse hiç kasmadı.Ve yapımcının benim gibi düşük sistem özelliklerine sahip oyun severleri düşünmesi gerçekten hoş.Görev yerini geçtiğimizde benimde tam olarak anlayamadığım patlama gibi bir şey oluyor.Ve sonra kendimizi savaş alanında buluyoruz.General Shepherd’a dikkat arkadan yavaş yavaş kaçıyor :).Ne yalan söyliyeyim ilk yerde oldukça sıkıldım.Uzak mesafeden atış vs. canımı sıkmıştı. Sonra arabaya bindik.Elimizde bir makinelı tüfek hareket ettik.Gerçektende oldukça sıkılmıştım.Call of Duty 2’de ki başlangıç atmosferi bile bana daha iyi gibi gelmişti.


OYNANIŞ




Oyunumuzun antrenmandan sonraki ilk bölümünde karlı bir bölümde başlıyoruz.Ama o da ne?Mactavish komutanımız olmuş.(Hatırlamayanlar veya Modern Warfare 1’i oynamayanlar için bir hatırlatma Modern Warfare 1’de Mactavish bizdik.)Yani aslında biz tekrar bizim komutanımız olmuş oluyoruz ki buda bana oldukça hoş geldi.İlk bölümde benim en çok sevdiğim sessiz ilerle ve düşmanını avla tekniği ile savaşıyoruz.İlerleyen zamanlarda bunun gibi bir kaç bölüm daha olması beni gerçekten oldukça sevindirmişti.Bu oyunumuzda Call of Duty Modern Warfare 2’ye nazaran kontrollerde pek bir değişme olmamış fakat Q ve E ile sağ sola kafamızı eyip bakamıyoruz. Fakat şunu söylemeliyim ki o sağ sola bakıp eyilmememiz beni sevindirdi çünkü tuş yerleri o kadar iyi ayarlanmış ki gerçekten her şey elinin altında.Örneğin Modern Warfare 1’de V ile “melee attack” yaparken Modern Warfare 2’de E ile yapıyoruz bu da oldukça kolaylık sağlıyor.Q ile flash bombası atmaksa gerçekten iyi düşünülmüş.Oyun oldukça heyecanlı geçiyor.Bana göre Modern Warfare’lerin en büyük üstünlüğü hikaye.Zaten nerden bakarsak Grand Theft Auto Prince of Persia gibi başarılı oyunların oldukça güzel film atmosferinde hikayeleri oluyor.Mario’nun dahi hikayesi var:).Bana göre bu oyundada hikaye başarılı özellikle biraz İngilizce’niz varsa. Ben hâla oyunu oynamayanlar için Captain Price’ın yaşayıp yaşamadığını söylesem mi diye terettüd ediyordum.Ama sonrada sistemi bu oyunu kaldırmaya yetmeyenler için bilmelerini isterim ki Captain Price yaşıyor.Hatta şerefsiz öyle güzel bir teknikle bizi yere yıyıyorki şaşıp kalırsınız.Biz yerdeyken Mactavish(eski biz)geliyor ve Price’ın kafasına silahı dayıyor.Sonra Price? Soap? Gibi bir Türk filmi havasında kesit izlerken bina yıkılmaya başlıyor.Ve bizde doğal olarak kaçıp kurtuluyoruz.Oyunun sadece bir bölümü bile bu kadar heyecanlı geçtikten sonra e siz bide oyunu oynadığınızı düşünün.

BİTİŞ



Maalesef Call of Duty serisinin hepimizin bildiği üzere kısa bir oynama süresi var.Yanlış hatırlamıyorsam oyunun oynama süresi zaten 6 saat miymiş neymiş?Oyun zaten o kadar güzel heyecanlı geçiyor birde üstüne süreyi kısaltınca sanki bir saat anca oynamış gibi oluyor adam.Özellikle o boyuttaki bir oyun(11 gigabyte)Nasıl oluyorda o kadar kısa oluyor?Neyse oyunumuz güzeldi. Oyunun sonunda şaşırmamak elde değil.Ama yine bizim Rus kankalarımız Kamarov ve saz arkadaşları bizi kurtarıyor.

Comments (0)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...