Youtube'a Giremeyenler İçin Programsız Kesin Çözüm

Posted by JANTİ | Posted in , , , , , , , , | Posted on 19:09



Malumunuz ülkemizde "Youtube,Vimeo"gibi video paylaşım siteleri ve daha niceleri "mahkeme kararıyla" bi engelleniyor bi açılıyor.Youtube'un en son engellenişinden sonra "dns değiştirme" de fayda etmez oldu.Ama ne demişler "Demokraside çareler tükenmez."Sağolsun http://www.atgozlugu.com/ websitesinde bunun için bir ayar yapmışlar,sayelerinde Youtube'a rahat rahat giriyorum.Youtube'dan video paylaştığımda "ben izleyemiyorum"diyen takipçilerimiz için http://www.atgozlugu.com'dan/ alıntıladık.

"Open DNS, Google DNS gibi yöntemler Youtube’a girebilmek için yetersiz kaldı. Aynı zamanda Google Docs, Google Maps de engellendi.Bu yüzden host dosyasında bir düzenleme yapmak gerekiyor.Dosya boyutu 5 mb’dir.


Buraya tıklayarak host dosyasını indir.


Dosya Hotfile’da barındırmakta, linke tıkladıktan sonra karşınıza gelicek ekranlar şunlar


Önce Normal İndirme ‘ye tıklayın



 


Sonra 60 saniye bekliyeceksiniz.

 







Son olarak da karşınıza rastgele olarak çıkacak karışık karakterleri yazıp “Download the File” a tıklayıp dosyayı indirebilirsin.


















Rar şifresi atgozlugu.com Ardından C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts klasörüne girerek az önce indirdiğin hosts dosyasını mevcut olanla değiştir.Ardından tarayacını kapat,tekrar aç ve artık Youtube’dasın.

Not: Dns ayarını da yapmayı unutmayın Google’ın kendi DNS numaraları olan 8.8.8.8 ve 8.8.4.4′ü kullanın. (aksi takdirde youtube’a girebilecek ancak videoları görüntüleyemeceksiniz)



Yasak sebebiyle Youtube’a girmek baya zorlaştı,proxt siteleri kullanmanız gerekiyor; vtunnel.com,proxylord.com ya da browseunblocked.com gibi..

 
Ama kesin bir çözüm yolu var,ben kullanıyorum,rahat ettim,siz de kurtulun bu dertten..



Bir kaç tane youtube engelini aşabilen program var ama,insanın içine kurt düşüyor,acaba trojan mı var,spyware mi var içinde diye..



Program kullanmadan kesin giriş yöntemini resimli olarak anlatmaya çalışıyım;



Önce DNS ayarlarımızı değiştiricez,Telekomun DNS’si yerine Open DNS’nin DNS’sini kullanıcaz..

 
ÖnceDenetim Masasından Ağ Bağlantılarıma Girin,karşınıza şöyle bir ekran çıkıcak;


















Comments (0)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...