Geleceğin Yıldızı Sensin!

Posted by JANTİ | Posted in , , , , | Posted on 15:55

   Malum bugün 23 Nisan,hep neşeyle doluyor insan."23Nisanblog"kapsamında blogumu bir günlüğüne 23 Nisan çocucuğuna bırakacaktım amma bulamadım çevremde öyle bir gençBen de 23 Nisan çocuğu sayılırım deyip kendim bişeyler yapmayı düşünüyordum ki UNICEF imdadıma yetişti,Defne'nin yapmış olduğu resmi gönderdi,kendini kandırma,bunu yayınla dedi.Emir büyük yerden,dinlememek olmaz..Resim pek güzel,ben yapmaya çalışsam yapamamam şu  yaşımda,inanın.

  Defne (6) UNICEF yararına Roche tarafından düzenlenen ‘Geleceğin Yıldızı Sensin! Ne Olmak İstersin?” resim yarışmasına katıldığı resmini paylaşıyor."Ben de bi şekilde Defne'nin duygularına ortak oldum,bu güzel resmi paylaşarak "Janti insan"profilimi zenginleştirdim.Övünmek gibi olmasın güzel insanım.

 

Comments (0)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...