Bahtsız Bedevi Çekilişe Katılmış...

Posted by JANTİ | Posted in , , | Posted on 19:46

  Pek şanslı biri olduğum söylenemez.Bütün şansımı sanırım peşinden az koşturmadığım aynı okula kayıt olduğumuzda sevinçten eteklerimin zil çaldığı Bayan Nihayet'le aynı sınıfa düşerek harcadım,bitirdim.Gerçi onun da şans mı şanssızlık mı olduğu tartışılır ya neyse.

  Evet şanslı biri değilim belki ama şansımı da her türlü yerde denerim,test ederim,üzülürüm ama en azından denedim derim.Hele ki beleş ve ucunda hediye neyin olduğu çekilişlere,yarışmalara balıklama atlarım.Dün yine böyle bir çekiliş duydum ve hiç düşünmeden katılayım dedim.Eee ne demiş Erman Hoca: "Oynamadan kazanamazsın"

  Bahsini ettiğim çekiliş bi blog sahibinin düzenlediği ucunda pekte büyük olmasa da bir ödül bi reklam aslında.Katılım için de şu an yaptığım gibi sitede bu çekilişten bahsetmet gerekiyormuş.Çekilişin son saatlerinde katılıyorum bakalım son anda bir sürprize imza atacak mıyım.

 Çekilişten sonra...

  Çekilişten kendi adıma bir sürpriz yaşanmadı ve beklendiği üzere yine eliboş döndüm.Aman canımız sağolsunnn.Önemli olan katılmaktı....

Comments (1)

Katılımınız onaylanmıştır. teşekkür ederim. iyi bloglamalar.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...