Havadan Sudan

Posted by JANTİ | Posted in , , , | Posted on 23:36

  Cümleten selamlar!

 Yazıya değil de kahvehaneye girer gibi oldu sanki kaç yazı oldu hala şu yazıya giriş şeysini (oraya yazacağım kelime gelmedi bi türlü aklıma gelirse dipnot koyarım) tam manasıyla halledemedim,hepsinde anlık,doğaçlama saçmalıyorum şu an olduğu gibi.

 Yazmayalı yine uzun bi süre oldu.Oysa bundan bikaç ay önce her hafta bi yazı yazacağım demiştim meğer o kadar kolay değilmiş.Ama yazmayışımın haklı bir mazareti var:Klavyem bozuldu.Evet klavyem bozuldu,aynı şeyi niye iki defa yazdım ben de bilmiyorum,sanırım inanın diye böyle bir saçmalığa daha imza attım.

 Klavyemin bozulma nedenini açıklayacak olursam,merak ettiniz biliyorum eğer etmediyseniz de edin işte çay döküldü.Beni sakar veyahut bilgisayarın başından kalkmayan,bilgisayarla yatıp kalkan,onun yanında yiyip için biri zannetmeyin çünkü çayı döken ben değilim,abim..

 Ailenizle birlikte yaşıyor ve bilgisayarı sizden başka da kullananlar var ise aslında bu pekte anormal birşey değil.Ama o çay kaç yıldır dökülmedi dökülmedi tam sırasını buldu yazmayı düşündüğüm yazıma engel oldu.O çay adına sizlerden özür dilerim...:))) Umarım özrümü ciddiye almıyorsunuzdur haa alanlar varsa da almaya devam etsinler..

 Aslında o yazmayı düşündüğüm yazıyı yazıyor olmam lazımdı şu an ama yazı başka yerlere saptı.Öyleyse hazır zamanda epey geç olmuşken bu yazı nasıl olsa şimdi yayınlanmaz ben yatmaya yakın biraz oyun oynuyorum cicişler yazıya yarın kaldığım yerden devam ederim.,

       TO BE CONTUNIED

 Yazıya bir değil iki gün sonra devam ediyorum nedenini sormayın.En son klavyemin bozuluşunda kalmışım sanırım.Bunca yıldır ilk defa başıma geldi ne felaket ne berbat bir durummuş be arkadaş.Günlerce umarım facede emesende yazmazlar diye içimden dilek diledim.Ekran klavyesiyle yazmak o kadar kötü ve sinir bozucu ki.Normalde 5 saniyede yazacağım şeyi ekran klavyesi sağolsun 1 dakkada anca yazıyodum.

 Bikaç gün klavye bulmak için afedersiniz götümü yırttım ama nafile.Arkadaş hiç kimsede fazladan klavye olmaz mı yahu.Ama sağolsun bi arkadaşım bu konuda daha önceden ağzı yanmış olacak ki onda varmış fazladan bi klavyecik koşar adım kaptım geldim.Diğerine göre tuşları daha yumuşacık daha hassas ama olsun ekran klavyesinden binlerce kez daha iyidir.

 Size klavye ile ilgili bide minik bi öneride bulunayım.Evde sizden başka bilgisayarın başına oturan bi büyüğünüz özellikle de babanız klavyeniz yumuşak tuşlu olsun.Benim şahsen bu konuda çok başım ağrıdı.Mecazen değil ha gerçekten başım ağrıdı.Peder klavyeyi öyle bir kullanıyor ki yani o sesi duyunca kendinizi mahkeme salonlarında sanarsınız.Adam klavye değil bildiğin daktilo kullanıyor.

 Bundan sonra evde herdaim fazladan bi klavye ne bileyim bi mouse,bi monitör bulundurasım var.Eşeğini sağlam kazıya bağlayacaksın bu devirde hele debu kadar pinti insanlar varken etrafta.

 Bugün 14 Şubat canlarım,cancazlarım.Kandiliniz mübarek sevgililer gününüz kutlu olsun.Bu yılda mal gibi tek kaldık :((((((  Bikaç güne doğum günüm varmış unutmayın lan hediyemi isterim haaa

 Az önce öğrendim  de İbrahim Üzülmezi göndermişler ya beşiktaştan.Üzülme ibocum sana kulüp mü  yok ya.Bakın aha şuraya yazıyom bu adam haftaya Barçada.Demedi demeyin sonra..

Comments (0)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...